sábado, 15 de diciembre de 2012

Audiosurf e videoxogos

Os vou falar do videoxogo que compartiu o profersor con nosco. Trátese do Audiosurf, un corredor de rompecabezas musical adaptación no que utilizase a tua propia música para crear o circuito. A forma, a velocidade e o estado de ánimo de cada viaxe está determinada pola canción que elixas. Gustame moito porque ti elixes a canción do videoxogo e este adaptase a ela, asi o xogo non é sempre o mesmo circuito, ademáis podes escoitar a túa música mentrés xogas con ela. É moi interesante e recomendoo a todo o mundo xa que ademáis poden xogar dúas persoas o que o fai máis emocionante. E o digo eu, que non me soén gustar moito os videoxogos, non sei porque, pero unha das razón pode ser que sempre perdía e  ese pode que seaa o meu trauma.

Pero si que os podo recomendar algún dos  videoxogas que si que marcaron un pouco  a miña infancia e a de moitos dos meus compañeiros e tamén a algúns adultos.
  1. O Tetris foi un xogo mítico para moitas persoas, incluso par min xa que creo que foi o primer xogo que tiña na miña primeira Gameboy, aquela que tiñan case todos os nenos tras as navidades.
  2. Pacman tamén ten un oco nesta lista xa que case todo o mundo poñiase dos nervios cando non era capaz de comerse a todos os fantasmas. Para min era unha das maneiras de matar o tempo en ckaquer sitio.
  3. Space Invader non foi moi especial para min aínda que está presente na miña infancia pero non por a miña experiecia, según os meus coñecidos foi e segue sendo o seu videoxogo favorito, para algúns.
  4. É por último,un dos que máis me marcou máis e o segue facendo é Super Mario Bros, este videoxogo, para min é o mellor, con el pasaba toda unha tarde sen aburrimento e as veces na escuridade da noite, sen que meus país se enterasen, seguía collendo as moedas e as estrelas e pasando de niveis neste mítico videoxogo, que segue reinventandose dende 1985.
Comentade os videoxogos que os marcaron a infancia, adolescencia e mesmo na actualide.

No hay comentarios:

Publicar un comentario