Nos tempos en que vivimos estamos en continuo contacto coa publicidade, e esta práctica do retoque informático está moi presente na publicidade de todo tipo: productos de beleza, alimentos roupa,etc.
E digo eu...Está práctica do retoque fotográfico é boa para a sociedade?¿. No caso dos famoso productos anti-edad,o photoshop é unah técnica moi común, xa qque estes productos revelan que en X tempo (normalmente pouco tempo) as arrugas desapareceran, pero a realidade,a maioría das veces, resulta que non é certo, e que o producto é unha estafa. Un dos últimos casos máis famosos que xurdiron foi a da famosa actríz Julia Roberts para unha campaña dun producto antiarrugas, o caso e que e dificil de creer que este producto teña magníficos resultado, aínda que xuzgade por vos:
No mercado de alimentos tamén existe publicidade que fai a comida moito máis "sabrosa" do que parece:
Na historia existen numerosos casos de retoque fotográfico respeto figuras importantes para a sociedade e para a política:
El retoque fotográfico esta claro que seguira dando notocias, o caso é que deberiase non prohibir pero si controlar un pouco, porque no caso dos medios informativos pode ter moita relevancia e como di a famosa frase: "unha imaxe vale máis que mil palabras" , por iso as imaxes que salgan nos medios de comunicación deben ser orixinais e reais xa que non deben ser enganosos e perxudiciais para o coñecemento e para a autoestima. No caso da autoestima a publicidade pode facer máis dano por iiso deberiase avisar aos consumidores de que os productos que se anuncian estan sometidos a un retoque fotográfico.
No hay comentarios:
Publicar un comentario